Colombia met de kinderen

18 mei 2014 - San Andrés, Colombia

San Andrés, Colombia

Eindelijk! Vandaag zijn we aangekomen op het eiland San Andrés. Als je t op de kaart ziet liggen ligt 't dichterbij Nicaragua en Costa Rica dan Colombia, maar Colombia it is! En tropisch it is!

Vrijdagavond zijn we na een goeie vlucht (met dank aan onze opperbest gestemde meisjes) in Panama stad aangekomen, waar we vervolgens zaterdag een dagje geacclimatiseerd hebben. Even wennen aan de warmte en vooral het tijdsverschil (7 uur). Dat wennen was vooral snachts: eerste nacht allemaal om 03.00 wakker, tweede nacht al 05.30 dus dat wordt alleen maar beter.

Panama stad hebben we vooral gezien vanaf onze hotelkamer en zwembad op het dak maar was ons beiden al bekend. Het doel was Colombia en zoals we vandaag tegen elkaar zeiden: We actually did it! Colombia stond al zo lang op ons lijstje.

Nu eerst de komende 5 dagen genieten van strand (mét schommels, glijbaan en klimrek: hoe ideaal wil je het hebben), palmbomen, vriendelijke mensen, warm briesje en salsa muziek op de achtergrond...